کدام عایق الاستومری جنس بهتری دارد؟
کدام عایق الاستومری جنس بهتری دارد؟
الموت تهویه
  • بلاگ
  • 467 روز پیش
  • 298
  • 0
  • 0

بهترین عایق الاستومری را از عایق های الاستومری رولی، لوله ای و تخم مرغی با انتخاب از فروشگاه الموت تهویه بیابید و بهترین و ارزان ترین قیمت عایق الاستومری را از ما دریافت کنید. خرید عایق الاستومری در واقع محصولی مرتبط با عایق حرارت و صدا محسوب می شود. اصولا این فوم عایق با بافت و ساختار سلول بسته خود به طور کامل از انتقال حرارت و صدا جلوگیری می کند.

مزایای خرید عایق الاستومری

عایق الاستومری ضریب انتقال حرارت و صدای بسیار پایینی دارد. به همین دلیل تعیین قیمت عایق الاستومری به عوامل زیادی بستگی دارد. میزان تخلخل و چگالی فوم الاستومری نقش بسیار مهم و اساسی در افزایش کیفیت و ارزش الاستومر دارد.

بهترین قیمت عایق الاستومری

همان طور که بحث شد، قیمت فوم الاستومری به عوامل زیادی بستگی دارد. بسته به نوع ساخت و ساختار فوم عایق و مقاومت فوم الاستومری در برابر آتش و حرارت مستقیم می توان لیستی را به عنوان لیست قیمت عایق الاستومری در سایزهای مختلف تهیه کرد. برای استعلام قیمت صحیح محصولات الاستومری و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان واحد بازرگانی الموت تهویه تماس حاصل فرمایید.

با در نظر گرفتن دسته بندی های مختلف، بافت و عملکرد انواع عایق الاستومری و همچنین نوع و ضخامت پوشش ها و کیفیت چسب های مورد استفاده برای چسباندن فوم و عایق الاستومری به سطوح مختلف، قیمت این محصولات طبقه بندی شده و مختلف است.

فوم الاستومری حرارتی دارای 2 طبقه بندی و دسته مختلف است:

  1. عایق الاستومری لوله ای
  2. عایق الاستومری رولی

هر یک از این بخش ها و درجه بندی ها، ضخامت و اندازه های متفاوتی دارند. برای دریافت قیمت عایق الاستومری باید به نوع جنس، ضخامت ، سایز این محصول و ... توجه کرد. همچنین در زمینه محصولات الاستومری مجموعه الموت تهویه دارای انواع مختلفی از این محصولات با قیمت های ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

راهنمای خرید عایق الاستومری

خرید عایق الاستومری ساده رولی

رول های عایق الاستومری ضخامت های متفاوتی دارند که در متغیرترین آن ها، ضخامت خرید عایق الاستومری رولی بین 3 تا 100 میلی متر است. این کاملا طبیعی است که هر سایز رول الاستومری، قیمت متفاوتی نسبت به سایر ضخامت ها داشته باشد. در واقع اندازه و ضخامت فوم الاستومری که خریداری می کنیم، قیمت این محصول را تا حدی افزایش می دهد.

در این نوع عایق های رولی الاستومری به صورت خام و پایه بدون احتساب هزینه چسب و روکش قیمت گذاری و عرضه می شود.
نکته بسیار مهم بعدی که باید در نظر گرفت کیفیت، چگالی و تخلخل این محصول است.

بدیهی است که هر چقدر استاندارد و چگالی فوم الاستومری در حال افزایش باشد، هزینه لایه های عایق الاستومری نیز افزایش می یابد و به همین میزان قیمت نیز افزایش می یابد. از نظر بهینه سازی باید توجه داشت که برای تصمیم گیری درست برای پروژه عایق کاری خود باید در هنگام خرید عایق الاستومری به ضخامت فوم توجه کنیم.

با انتخاب اندازه مناسب یا ضخامت خاص می توانید قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای را برای عایق کاری خود خریداری کنید. ضمناً ضخامت رول فوم الاستومری نباید فقط یک کلمه یا اسم باشد، بلکه فروشنده و آن شرکت باید ضخامت اصلی و واقعی را روی فاکتور با ضمانت کتبی اعلام کرده و محصول را تحویل دهند.
در تمامی این موارد رعایت نکردن هر یک از فاکتورهای مشخص شده عاملی برای کاهش قیمت عایق رول الاستومری و کاهش کیفیت فوم تلقی می شود.

عایق الاستومری چسب دار رولی

با توجه به نیاز خریدار رول عایق الاستومری برای کاهش هزینه های اضافی در محل نصب پروژه، اکثر مدیران و مهندسان پروژه تمایل بیشتری به خرید رول های عایق الاستومری به صورت چسب دار (خود چسبنده) دارند. در این مرحله برای بدست آوردن هزینه عایق الاستومری باید قیمت عایق الاستومری به صورت خام و اولیه، به علاوه هزینه چسب عایق الاستومری و هزینه عایق کاری و اجرای پروژه عایق را با هم جمع کنیم.

با توجه به نوع چسب قسمت پشتی فوم الاستومری، چسبدار کردن این محصول به دو صورت چسباندن ساده و چسباندن به صورت عایق الاستومری مسلح تقویت شده انجام می شود. باید گفت که هر یک از این روش های اتصال در هنگام تعیین قیمت عایق الاستومری مقدار متفاوتی را شامل می شود. همانند موارد فوق، کیفیت، تراکم و تخلخل عایق الاستومری از عوامل کلیدی و اصلی در تعیین قیمت خرید عایق الاستومری رولی پشت چسبدار می باشد.

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

ممکن است ضخامت فویل آلومینیومی پوشش روی سطح فوم الاستومری در این محصول از ۱۳۰ ، ۲۳۰ و یا ۴۰۰ میکرون هم تشکیل شده باشد. با این توصیف، کاملا طبیعی است که با افزایش ضخامت فویل آلومینیومی و روکش آلومینیومی، قیمت عایق الاستیک به طور کلی افزایش یابد.

در زمینه قیمت گذاری عایق الاستومری با روکش آلومینیومی ملاحظات مهم دیگری نیز وجود دارد و آن این است که پوشش آلومینیومی را می توان با 2 مدل و 2 ویژگی مختلف عرضه کرد.

  1. نوع اول: در این نوع، هزینه خرید عایق الاستومری بسته به فرم و شکل محصول، اغلب به عنوان پایه قیمت ذکر می شود. این نوع یک پوشش آلومینیومی ساده است.
  2. نوع دوم: تقویت شده یا پوشیده شده با فویل آلومینیومی که نسبت به نوع اول نسبتاً گرانتر و پر هزینه تر است.

راهنمای خرید عایق الاستومری

خرید بهترین عایق الاستومری بر اساس دمای محیط

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید عایق الاستومری باید به آن توجه کرد بحث دمای محیط و گرما است. یا باید دمای مورد نیاز محل نصب عایق الاستومری را در نظر بگیرید یا برای دماهای بالاتر عایق الاستومری خریداری کنید. اگر عایق به اندازه کافی خوب و ایمن نباشد، می تواند خطر آفرین باشد. بنابراین باید به دما و مقاومت عایق مناسب توجه کافی شود.

مراقبت از عناصر گوناگون با بهترین عایق الاستومری

باید توجه داشته باشید که تجهیزات شما چقدر در معرض آب، زباله، مواد شیمیایی و اشعه ماوراء بنفش قرار دارند؟ اینکه کدام نوع عایق را خریداری کنید، تا حد زیادی به عوامل محیطی و آسیب آن بستگی دارد. اگر مواد اولیه مناسب را انتخاب کنید، عایق در برابر آسیب مقاوم تر و بادوام تر خواهد بود.

خرید بهترین عایق الاستومری با توجه به نیازهای حفاظتی

طبق استانداردهای عمومی، پوشش های الاستومر باید دارای گواهی فنی باشند. برای اخذ گواهی فنی، سطح عایق الاستومری در معرض آزمایشات مختلفی قرار می گیرد. و شرایط واقعی عایق برای اندازه گیری استحکام و مقاومت آن شبیه سازی می شود. پس از انجام آزمایشات، تیم مهندسی و تکنسین گواهینامه فنی الزامات سازنده را با محصول مطابقت خواهند داد. اگر این ویژگی ها با یکدیگر مطابقت داشته باشند، گواهی صادر می شود.

خرید بهترین عایق الاستومری بر اساس محل نصب

انتخاب نوع و میزان عایق الاستومری و ضمانت آن به محل نصب و فضای موجود بستگی دارد. ضخامت این عایق ها با یکدیگر متفاوت است و هر مورد در یک منطقه خاص مورد استفاده قرار می گیرند. عایق های نازک و انعطاف پذیر در دستگاه ها و پیکربندی های کنترل متراکم استفاده می شوند. هنگام استفاده از عایق ها در مناطق بزرگ، محدودیت کمتر است.

ضریب دمای لمسی در خرید عایق الاستومری

یکی دیگر از عواملی که مشاوران فروش الموت تهویه در مورد خرید بهترین عایق الاستومری به شما خواهند گفت، ضریب دما است. هر عایق می تواند حداکثر دمای معینی را تحمل کند. اگر دما از ظرفیت و تحمل عایق بیشتر شود، عایق و محیط اطراف آسیب جدی می بیند. بنابراین قبل از خرید عایق الاستومری حتما دمای محیط را اندازه بگیرید.

نظرات
0
ارسال دیدگاه
عایق کاری لوله با عایق الاستومری
عایق کاری لوله با عایق الاستومری
نحوه عایق کاری لوله با عایق الاستومری

عایق کاری لوله با عایق الاستومری از مزایای بی شماری در بخش های مختلف ساختمان برخوردار است. از سیستم های گرمایش و...

ادامه مطلب
اجرای عایق کاری لوله های موتورخانه
اجرای عایق کاری لوله های موتورخانه
اجرای عایق کاری لوله های موتورخانه * قیمت

برای اجرای عایق کاری لوله های موتورخانه باید به شرایط نصب و راه اندازی آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. این...

ادامه مطلب
عایق بندی کانال کولر آبی
عایق بندی کانال کولر آبی
نحوه عایق بندی کانال کولر آبی با عایق الاستومری

عایق بندی کانال کولر آبی با عایق الاستومری ، پشم سنگ و پشم شیشه برای جلوگیری از اتلاف انرژی انجام می شود....

ادامه مطلب
تفاوت عایق الاستومری با پشم شیشه
تفاوت عایق الاستومری با پشم شیشه
مقایسه عایق الاستومری با پشم شیشه * تفاوت

بررسی تفاوت و مقایسه عایق الاستومری با پشم شیشه شما را با مزیت های استفاده از هر یک از این مواد عایق...

ادامه مطلب
خرید عایق الاستومری مسلح
خرید عایق الاستومری مسلح
عایق الاستومری مسلح چسبدار * قیمت خرید

خرید عایق الاستومری مسلح در تنوع بالایی در عرصه های صنعتی ارائه می شود. مدل های لوله ای و رولی این محصولات...

ادامه مطلب
کانال فلکسیبل با عایق الاستومری
کانال فلکسیبل با عایق الاستومری
کانال فلکسیبل با عایق الاستومری * قیمت خرید و فروش

کانال فلکسیبل با عایق الاستومری یکی از برترین مدل های لوله خرطومی است که در بسیاری از عرصه های تاسیساتی مورد استفاده...

ادامه مطلب
انواع سازه های پیش ساخته
انواع سازه های پیش ساخته
انواع سازه های پیش ساخته * کانال ها در صنعت ساختمان سازی

انواع سازه های پیش ساخته به دلیل سرعت ساخت بالا و قیمت مناسب یکی از پرطرفدارترین روش های ساخت هستند که استفاده...

ادامه مطلب
مراحل نصب عایق الاستومری
مراحل نصب عایق الاستومری
آموزش نصب عایق الاستومری * مراحل اجرا

همانطور که می دانیم تمامی شرکت ها و کارخانجات تولید کننده عایق الاستومری انواع لوله و رول عایق با روکش های مختلف...

ادامه مطلب
خرید عایق الاستومری برای خودرو
خرید عایق الاستومری برای خودرو
خرید عایق الاستومری برای خودرو

عایق الاستومری که می توان از آن به عنوان نمونه کاربردی خرید عایق الاستومری برای خودرو نام برد، یکی از کاربردی ترین...

ادامه مطلب
برند کینگز پن
برند پال داکت
برند کول داکت
برند کی فلکس
برند سوپر فلکس