خرید عایق الاستومری برای خودرو
خرید عایق الاستومری برای خودرو
الموت تهویه
  • بلاگ
  • 457 روز پیش
  • 274
  • 0
  • 0

عایق الاستومری که می توان از آن به عنوان نمونه کاربردی خرید عایق الاستومری برای خودرو نام برد، یکی از کاربردی ترین انواع عایق های حرارتی و برودتی است که در زمینه های مختلف کاربرد فراوانی دارد. همانطور که می دانید عایق ها عمدتا برای جلوگیری از اتلاف انرژی در صنایع مختلف مانند ساختمان سازی و خودروسازی استفاده می شود. عایق صوتی الاستومری خودرو که کمی روی سقف یا درها و بدنه خودرو قرار می گیرد، صداهای مزاحم محیط را کاهش می دهد. و کیفیت صدای سیستم صوتی خودرو را بهبود می بخشد. راه های زیادی وجود دارد که رانندگی با ماشین را برای شما سرگرم کننده می کند. مانند فکر کردن به سیستم استریوی مناسب یا تزئین فضای داخلی ماشین و غیره.

اما گاهی اوقات به دلیل سر و صدای زیاد، مانند جاده شلوغ یا صدای باد و موتور، ممکن است حواس تان پرت شود و نتوانید به راحتی با فردی که کنارتان نشسته است صحبت کنید. در چنین مواقعی بهترین راه حل استفاده از عایق صوتی الاستومری برای خودرو خواهد بود.

عایق الاستومری خودرو چیست؟

عایق الاستومری محصولی است که از ورود و خروج صدا به داخل خودرو جلوگیری می کند و کمیت و کیفیت آن به مدل خودرو بستگی دارد. علاوه بر عایق صدا می توان از عایق الاستومری برای محافظت از محیط خودرو در برابر گرما و سرما استفاده کرد.

بسیاری از افراد زمان زیادی را در خودرو سپری می کنند، بنابراین خرید عایق الاستومری برای خودرو امری مهم و ضروری است. با توجه به استفاده از مدرن ترین تکنولوژی و امکانات در تولید عایق الاستومری صوتی، این محصول جایگزین عایق های قدیمی مانند پشم شیشه، پشم سنگ و آنولیت شده است.

چرا باید از خرید عایق الاستومری برای خودرو استفاده کنیم؟

آیا هنگام رانندگی به دلیل صداهای بلند و آزاردهنده اطرافتان نمی توانید با مسافر خود ارتباط برقرار کنید؟ به عنوان مثال، سر و صدای ناشی از ترافیک جاده، باد یا عملکرد موتور در رانندگی شما اختلال ایجاد می کند؟

این صداها گاهی آنقدر بلند و آزاردهنده هستند که مانع از تمرکز فرد می شوند و در نتیجه احتمال تصادف را افزایش می دهند. اما نگران نباشید. عایق صدای الاستومری خودرو می تواند آرامش از دست رفته را به خودروی شما بازگرداند و رانندگی را برای شما لذت بخش کند!

بدنه، درها و سقف خودروی شما دارای عایق صوتی الاستومری خودرو هستند. این ایزوله از صداهای مزاحم در خودرو جلوگیری می کند و در عین حال زمینه ای را برای ارتقای کیفیت سیستم صوتی خودرو فراهم می کند. شاید عجیب به نظر برسد، اما این یک حقیقت شیرین است که عایق الاستومری می تواند صداهای محیطی مانند باد، جاده، موتور و سایر صداهای مزاحم را تا 50 درصد کاهش دهد. لازم به ذکر است خرید عایق الاستومری برای خودرو برای کل کابین اتومبیل امکان پذیر است.

خرید عایق الاستومری برای خودرو

چه نوع عایق الاستومری برای خودرو مناسب است؟

همانطور که قبلا ذکر شد، خرید عایق الاستومری خودرو به دو شکل در بازار وجود دارد: رولی و لوله ای. عایق صوتی الاستومری خودروها نوعی عایق الاستومری رولی است. رول های عایق در انواع مختلف با پشت چسب با روکش آلومینیوم شفاف، پشت چسب با روکش آلومینیومی و پشتی چسب روکش مشکی محافظ در دسترس هستند.

شکل ساخت عایق الاستومری به شکل رول بسته است و استفاده از آن به عنوان عایق الاستومری در خودروها بسیار رایج است. استحکام و دوام بالای این عایق از دیگر ویژگی های مهم نوع رولی این محصول می باشد. این نوع عایق در اندازه ها و ضخامت های مختلف تولید می شود و نصب آن بسیار ساده و بدون دردسر می باشد.

نحوه ساخت عایق الاستومری خودرو

مواد اصلی تولید عایق عبارتند از: لاستیک مصنوعی، کف کننده شیمیایی، لاستیک نیتریل بوتادین، پلی وینیل کلراید، اتیلن پروپیلن DN.

همه این مواد در مخلوط کن های بزرگ مخلوط می شوند و در دستگاه های مخصوص به صورت رول یا لوله مخلوط می شوند و سپس این پروفیل ها تا دمای معینی گرم می شوند. پروفیل حاصل تا دمای معینی گرم می شود تا عامل کف کننده در مخلوط از جامد به گاز تبدیل شود. در طی این فرآیند هزاران حباب ریز تشکیل می شود و وجود این حباب ها در عایق الاستومری جریان گرما را مهار می کند. پس از سرد شدن عایق انعطاف پذیر، محصول به شکل دلخواه بریده شده و در بسته بندی های استوانه ای، لوله ای و ورق به فروش می رسد.

یکی از نکات مهمی که در هنگام نصب عایق الاستومری برای خودرو باید به آن توجه کرد، قرار دادن قسمت بیرون زده عایق در مقابل منبع مولد صدا برای دریافت صدای اضافی است. یکی دیگر از عوامل موثر در حذف صدای اضافی افزایش ضخامت عایق الاستومری صوتی است. که باعث کاهش صدا به عنوان عاملی با چگالی بالا می شود.

مزایای خرید عایق الاستومری برای خودرو

خرید عایق الاستومری برای خودرو شما مهم است اگر می خواهید بدون هیچ صدایی مانند صدای باد یا صدای موتور ماشین رانندگی کنید. و اگر می خواهید عملکرد این محصول را افزایش دهید، با افزایش ضخامت این عایق ها می توانید وزن را افزایش داده و حجم را کاهش دهید.

با استفاده از این محصول می توانید کیفیت صدای بلندگوهای خودرو را افزایش دهید. زیرا با عایق بودن درب ها و وجود سیستم صوتی درب خودرو می توانید تجربه رانندگی لذت بخشی را داشته باشید. از جمله مهمترین مزایای خرید عایق صوتی الاستومری برای خودروها کاهش قابل توجه صداهای محیطی مانند جاده و باد تا 50 درصد، نصب آسان و همچنین استفاده در فضای داخلی هر خودرویی است.

فروش عایق الاستومری برای خودرو

استفاده از پوشش های الاستومری برای خودروها دارای مزایای دیگری نیز می باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم:

  • کاهش صدای موتور، جاده و باد
  • در تمام قسمت های کابین خودرو استفاده شود
  • آسان بودن نصب و اجرای عایق الاستومری
  • پایداری مکانیکی
  • مقاومت در برابر نفوذ آب
  • از ورود گرد و غبار جلوگیری کنید
  • درزگیر درب خودرو

نقش خرید عایق الاستومری در دمای خودرو:

عایق الاستومری خودرو نقش مهمی در هدایت گرما از موتور داخل خودرو و همچنین دمای بیرون بر روی محیط داخل خودرو دارد. استفاده از این عایق ها دمای داخل خودرو را متعادل نگه می دارد و تاثیر مثبتی در راحتی سرنشینان و البته راننده دارد.

نقش خرید عایق الاستومری در صدای خودروها:

با خرید عایق الاستومری برای خودرو می توانیم با حذف صدای پس زمینه داخل خودروها، صدای بیرون، صدای باد و ... را کاهش دهیم. با استفاده از عایق ها می توانیم هرگونه آلودگی صوتی را از داخل خودروها حذف کنیم.

نتیجه گیری نهایی

در سال های اخیر صنعت عایق سازی پیشرفت های زیادی داشته و خرید عایق های الاستومری برای خودرو بسیار رایج شده است. عایق الاستومری خودرو مانند هر محصول دیگری باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا عملکرد خوبی داشته باشد. علاوه بر این، درست نصب کردن آن نکته مهم دیگری برای بهبود بهره وری است.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که هنگام استفاده از این فوم ها در خودروی خود، استفاده از فوم هایی مانند اولترا پلی اورتان یا پلی اتیلن که در مکان های نزدیک به اگزوز یا موتور قابل اشتعال هستند بسیار خطرناک است.

اگر شما نیز به دنبال محصولاتی با کیفیت برای عایق کاری خودرو خود با قیمت مناسب هستید، کارشناسان ما در الموت تهویه آماده مشاوره و فروش محصولات عایق الاستومری به شما هستند. شما می توانید هر روز با همکاران ما تماس بگیرید و محصولات خود را سفارش دهید.

نظرات
0
ارسال دیدگاه
عایق کاری لوله با عایق الاستومری
عایق کاری لوله با عایق الاستومری
نحوه عایق کاری لوله با عایق الاستومری

عایق کاری لوله با عایق الاستومری از مزایای بی شماری در بخش های مختلف ساختمان برخوردار است. از سیستم های گرمایش و...

ادامه مطلب
اجرای عایق کاری لوله های موتورخانه
اجرای عایق کاری لوله های موتورخانه
اجرای عایق کاری لوله های موتورخانه * قیمت

برای اجرای عایق کاری لوله های موتورخانه باید به شرایط نصب و راه اندازی آن ها توجه ویژه ای داشته باشید. این...

ادامه مطلب
عایق بندی کانال کولر آبی
عایق بندی کانال کولر آبی
نحوه عایق بندی کانال کولر آبی با عایق الاستومری

عایق بندی کانال کولر آبی با عایق الاستومری ، پشم سنگ و پشم شیشه برای جلوگیری از اتلاف انرژی انجام می شود....

ادامه مطلب
تفاوت عایق الاستومری با پشم شیشه
تفاوت عایق الاستومری با پشم شیشه
مقایسه عایق الاستومری با پشم شیشه * تفاوت

بررسی تفاوت و مقایسه عایق الاستومری با پشم شیشه شما را با مزیت های استفاده از هر یک از این مواد عایق...

ادامه مطلب
خرید عایق الاستومری مسلح
خرید عایق الاستومری مسلح
عایق الاستومری مسلح چسبدار * قیمت خرید

خرید عایق الاستومری مسلح در تنوع بالایی در عرصه های صنعتی ارائه می شود. مدل های لوله ای و رولی این محصولات...

ادامه مطلب
کانال فلکسیبل با عایق الاستومری
کانال فلکسیبل با عایق الاستومری
کانال فلکسیبل با عایق الاستومری * قیمت خرید و فروش

کانال فلکسیبل با عایق الاستومری یکی از برترین مدل های لوله خرطومی است که در بسیاری از عرصه های تاسیساتی مورد استفاده...

ادامه مطلب
انواع سازه های پیش ساخته
انواع سازه های پیش ساخته
انواع سازه های پیش ساخته * کانال ها در صنعت ساختمان سازی

انواع سازه های پیش ساخته به دلیل سرعت ساخت بالا و قیمت مناسب یکی از پرطرفدارترین روش های ساخت هستند که استفاده...

ادامه مطلب
مراحل نصب عایق الاستومری
مراحل نصب عایق الاستومری
آموزش نصب عایق الاستومری * مراحل اجرا

همانطور که می دانیم تمامی شرکت ها و کارخانجات تولید کننده عایق الاستومری انواع لوله و رول عایق با روکش های مختلف...

ادامه مطلب
خرید عایق الاستومری برای خودرو
خرید عایق الاستومری برای خودرو
خرید عایق الاستومری برای خودرو

عایق الاستومری که می توان از آن به عنوان نمونه کاربردی خرید عایق الاستومری برای خودرو نام برد، یکی از کاربردی ترین...

ادامه مطلب
برند کینگز پن
برند پال داکت
برند کول داکت
برند کی فلکس
برند سوپر فلکس